Öl iFokus

Öl

Etiketterroliga-historierordspråk
Läst 2553 ggr
[per50]
0

Några roliga historier

Elefanten till kamelen:
- Varför har du tuttarna på ryggen?
- Ska du säga som har snoppen mitt i ansiktet.

- Vilket djur har det slappaste könsorganet?
- Fladdermusen!

En katt sitter utanför ett mushål. Musbarnen som bor i hålet är mycket hungriga. Då ropar musmamman:
- Vov-vov!!!
Katten springer förskräckt där ifrån.
- Där ser ni ungar vad det är bra att kunna andra språk.

- Vilket djur är det mest synd om i skogen?
- Myr-stackarna.

- Vart kommer flygmyrorna ifrån?
- Från stackmolnen.

- Varför går hästarna på gym?
- För att få fler hästkrafter.

[per50]
0

Har ni några roliga historier på lager, ta skriv dom här då Skrattande

[per50]
0
Dommaren till den anklagade:

- Erkänner du att du stal halsbandet?
- Nej!
- Har du stulit förr?
- Nää, det hör var första gången…

[per50]
0
Ett nudistpar med liten son promenerar på stranden.

Sonen ser sig nyfiket omkring
- Mamma; va´ beror det på att alla tanter har större bröst än dig ?
- Jo, så här är det: ju större bröst man har ju dummare är man.
Promenaden fortsätter tills sonen stannar till och undrar:
- Mamma; varför har alla farbröder större snopp än pappa ?
- Jo, det är samma som med brösten: ju större snopp ju dummare är man.
Sällskapet kommer ifrån varandra och mamman vänder sig mot sonen och frågar:
- Har du sett pappa nå´nstans ?
- Ja, han står där borta; han pratar med dummaste tanten på stranden och han blir dummare och dummare

zoncar
0

Vet inte om nån tycker lumpa minnen är kul men, jag gjorde delvis lumpen med en riktig klant, när befälet skrek GIVAKT så tog denna kille ett steg framåt och sa, oj vad gör jag och då var vi kanske ett par dagar från muck, säkert inte kul för andra men att fånflabba en dum militär rakt i ansiktet var riktigt kul, en tanke från livetObestämd

Bogey
1

En gammal gumma kom släpandes på två stora svarta sopsäckar, en i var hand. Det var ett litet hål i den ena sopsäcken och en 100-kronors-sedel lyckades slippa ut och började yra runt i blåsten. Detta observerades av en polis som hejdade gumman för att påtala att det var hål i säcken och att pengarna for ut genom detsamma.
- Tack snälla konstapeln sa gumman. Konstapeln förstår att hela säcken är full av hundralappar, men jag har då rakt inte stulit dem. Poliskonstapeln såg väl skeptisk ut så gumman kände sig föranlåten att förklara det hela.
- Jo ser konstapeln, jag bor precis vid fotbollsplanen och karlarna brukar kissa i min trädgård när det är match. När då en man kommer för att pissa så hoppar jag fram med en rejäl häcksax i högsta hugg och säger: ´´hundra kronor, annars…´´. Jag brukar inte behöva gå in på detaljerna.
- Det var ingen dum ide´, sa poliskonstapeln skrattande. Men är det hundralappar i den andra säcken också?
- Njae, sa gumman. Det är förstås inte alla som betalar…