Stallhagen öl
Namnet Stallhagen
kommer från fastigheten där bryggeriet är beläget, i naturskön omgivning på den åländska landsbygden.
Stallhagens öl
lagras den tid ett gott öl kräver för att utveckla den fylliga smak, den naturliga kolsyran och det fina skum som industriöl inte med dagens tidsoptimerade tillverkningsmetoder tillåts göra hos volymproducenterna.
Läs mera här: Stallhagen öl
Snälla Per ta det lite lungnare med dina trådar , jag hinner liksom inte med, men skönt att nån vill få upp fart på sajten/ micke virrhuvud!!
När jag har fått upp ångan då händer det mycket, jag har också ett syfte med att lägga in nytt på öl sidan.
Jag vill av hela mitt hjärta ta över värdskapet efter Fnuha, jag hoppas att hon har mig i tankarna.
Jo jag förstår men personligen vill jag se att Fnuha är kvar ,gärna dig som yttrerliga en värd, sen kan jag tänka mig att vara Medarbetare, se inte mig som en konkurrent jag skulle bara tycka det var roligt med mera ummf så att säga, intresset tycks det ju inte vara fel på, håller alla tummar jag kan att du blir värd men som sagt jag vill att Fnuha är kvar, tycker allt det är en go tjeja// Micke