usch
Jag tycker inte om öl, Kan ni rekomendera någon öl som inte smakar så mycket? För "nybörjare" som vill lära sig dricka öl
Varför inte börja med en lättöl.
Börja med en öl som smakar något istället. Det är ju som att lära sig dricka saft och börja med aldeles för utspädd billig blandsaft, istället för att gå direkt på mormors hemmagjorda.
Själv trodde jag i många år att jag inte tyckte om öl, men det visade sig att jag bara druckigt fel öl. Vanlig blaskig lager tycker jag fortfarande är odrickbart, men en fruktig IPA, en välbalanserad red ale eller en mustig porter säger jag inte nej till. :9
youngs Double Chocolate är inte fel att börja med….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#3 låter gott
den är väldigt fin. Och nte så där hemske dyr heller. Ok inget lågris jolm, men ska man ha något gott, så får man betala.
Med tanke på att du anger dig vara blott 14, så strunta i detta med att dricka överhuvudtaget du är bara fortfarande ett barn, mindeårig osv du ska inte dricka alls, ja inte alkohol iallafall!! Ja det är skadligt för alla men ännu värre när man är så ung!!!! Ja jag är tjatig, men du kommer att förstå!!!!!!!
ja då är det bara att vänta tills man har ålderna inne. Allt har sin tid….
Hur är det med akoholfritt öl, cider osv när man är minderårig?
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"
ja, alkoholfritt ska man ju kunna köpa. MEn sen har du en 15årsgräns för energidricka. MEn det är väl en annan historia.