6-pack medtages
Varje sommar brukar vi ta med en 6-pack med Stallhagen till dom i sommarstugan (vi är som gäster där, hans föräldrar och mormor med pojkvän). Hans föräldrar och mormor är från Finland men bor i Sverige medan pojkvännen är från Sverige. Ingen av dessa kommer i kontakt med åländskt öl speciellt ofta så därför tar vi med en 6-pack.
Denna gång tänker jag ta med Honungsöl. (Kommer en liten artikel om detta senare).
Hm det låter inte alls så tokigt…
Näpp det uppskattas skall jag säga. Synd bara att det inte blir fler för det tar ju slut i ett nafs med tre karlar där. Vi kvinnor håller oss undan när grabbarna bastar och ölar. 
Så typiskt. Mannen var så stressad igår när han skulle handla så det blev inga öl med i år.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#3 Men aj aj det låt inge vidare..
Nä. Jag som ville skryta med den nya ölen. 
Du får skryta imorgon istället
SKall inte dit förrän på måndag. 
Den som väntar på något gott, väntar inte för länge 

Den som väntar på någonting gott väntar nästan ALLTID för länge =)
Ja då man längtar efter något så går tiden så oerhört sakta
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"

Det är ett ganska konstigt ordspråk faktiskt, tålamod sägs vara en dygd, men varför lida i onödan =)?
Hihi ja precis, bästa sättet att bli av med en frestelse är att falla för den, är också en talesätt 
"Ingen är felfri"

Det håller jag med om mycket mer =) bästa sättet att falla i en Janssons är att snubbla i den? Men nu blev det kanske lite väl OT =)
Hihi, kul med olika talesätt, endel är både humoristiska, kluriga och kloka på en och samma gång
"Ingen är felfri"

Men de flesta är nonsens =)