härligaste öl minnet?
jag skulle vilja veta era härligaste öl minnen??
jag börjar med mitt.. en kvarters pub som e öppen max en gång i månaden i rimforsa trackten va jag på. dom hadde billiga heineken som är en av favoriterna. 25kr för flaska.
de va öppen brasa inomhus. vi sjöng o vi spela hela natten lång..
jag kände mej inte så himla onykter denna kväll, trots att nästan en hel back med heiniken försvann.
min mor hadde just träffat en ny, en person som jag aldrig träffat innan som jag satt o pratade med hela natten… dagen efter vaknade jag med en heiniken i båda fickorna på jackan..
full de va jag men de va den trevligaste öl stunden jag haft..
(jag höll tal inför alla om hur lycklig jag va att mamma hadde hittat någon hon älskade, och som älskade henne tillbaka.) <---- kommer inte ihåg det..
jupp er tur.. ..
Jag hamnade i ölhävartävling med Svullo på det lokala innestället på 90-talet. Kan tillägga att jag inte vann men var en god tvåa

Första gången på en riktig engelsk pub på Portobello Road, Notting Hill i London…
Det var riktigt fin atmosfär och mycket trevligt folk och MYCKET god öl…
NICE fett avund på er båda… men engelsk pub skulle sittan finast just nu.. 
#3 Ja, det är något jag hoppas du verkligen får prova. Rekommenderar starkt!!!
En lite häftig upplevelse är oxo en kväll på engelsk pub då det är fotbolls match…Snacka om gemenskap…Det upplevde jag på en pub i Finsbury Park i London. Puben heter Twelve Pins…goa minnen…:)

Under ett besök i London köpte vi med några öl till hotellrummet, tog en påse blandat. Då fastnade jag för Fosters !!!!
Detta märke kom till Sverige några år senare…..men licensbryggt
. Smakade inte alls likadant…..
Varje besök i London = Fosters 
Köpenhamn utan tvekan. Heldag inpulsresa vackert väder sommar en vacker flicka i ena armen och en 6 pack hof i andra väldigt trevligt
det låter inte helt fel… 

fler minnen, fler minnen!?!?
Är helt klart första gången jag drack folköl (3,5%) jag var i tidiga tonåren och blev bjuden på mat och dryck, tänkte inte på att jag drack alkohol, sen skulle jag gå ned en våning till toaletten och minns tydligt vilken skön känsla jag hade i kroppen, det här är kanske mer som första fylleminnet, men….

De första klunkarna av Pilsner Urquell i prag efter att ha suttit på buss ner i ett drygt dygn, herregud vad gott det var! jag tror att det är där och då jag började att verkligen uppskatta öl
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"
trevliga minnen riktigt trevliga.. :D
fyll på alle sammans!
Mitt bästa öl minne var när jag tog min första öl på en personalfest och jag var då 16 år, och jag blev ganska ostadig på bena och sedan dess är jag inbiten öl älskare.
Och nu är jag snart 53 och har mina krämpor, men jag tar en öl då och då.