Svenskt öl

Norrlands Djup 6.8 %

2018-06-26 19:19 #0 av: GIKmio

Smakade på  en Norrlands Djup 6,8 % ikväll..Eller två, ja tre då.. kanske blir fyra också Skrattar Köpte fyra stycken 50 CL idag.. Jobbar imorgon. Smakar bra. Det är debut på den från mig..Blir fler till helgen då jag går på semester. 

https://capdesign.se/uppdaterad-design-for-norrlands-guld/

Sajtvärd för Öl i fokus. Medarbetare på Sport i fokus och Värmland i fokus..

Anmäl
2018-06-26 19:25 #1 av: GIKmio

En burk 50 CL kostar 15 kronor. 

Anmäl
2018-06-29 06:38 #2 av: Farwuq

Onödigt starkt. Är det underjäst lager?

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi & Psykologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2018-06-29 17:29 #3 av: GIKmio

#2 Det står på burken: Det här är en hyllning till Norrlands djupa skogar.Ett bocköl bryggt på klart källvatten, pilsnermalt och tre olika humlesorter: Magnum, Perle och Spalter Select. Resultatet blir en kraftfull lager med balanserad beska för en djupare smakupplevelse.

Anmäl
2018-06-30 09:03 #4 av: Farwuq

Ok, således ett typiskt underjäst öl.

Jag föredrager de överjästa.

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi & Psykologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.