Om sajten/Om iFokus

Ny sajtvärd

2017-11-22 17:22 #0 av: GIKmio

Hej, jag vill uppmärksamma alla medlemmar och alla som hittat hit till sajten att jag är ny sajtvärd. Jag hoppas att så många som möjligt av er hittar hit och skapar inlägg och kommenterar inlägg. Öl i fokus ska vara en sajt att trivas på och ett ställe man gärna besöker igen..

mvh GIKmio

Sajtvärd för Nostalgi i Fokus. Medarbetare på Sport i fokus och Värmland i fokus..

Anmäl
2017-11-22 17:25 #1 av: MonicaLagerquist

Kul med en ny sajtvärd.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2017-11-22 17:29 #2 av: GIKmio

#1 Sajten har varit lite off under en längre tid.. En del inlägg har gjorts men nu hoppas vi att det ska bli full aktivitet igen.. 

Sajtvärd för Nostalgi i Fokus. Medarbetare på Sport i fokus och Värmland i fokus..

Anmäl
2017-11-22 17:33 #3 av: Aleya

Grattis och hoppas det går fint med den nya sajten

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Anmäl
2017-11-22 17:39 #4 av: GIKmio

#3 Tackar Glad

Anmäl
2017-11-22 17:55 #5 av: [Carpinus]1

Trevligt - då kan man bli medlem igen!  Tummen upp

"Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra."                                                            (~Margaret Mead, amerikansk kulturantropolog.)

Anmäl
2017-11-22 17:58 #6 av: GIKmio

#5 Jag trodde du redan var hedersmedlem Skrattar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.